Pages xxx

Tuesday 7 November 2023

Paka Waterfront & Lubuk Kain, Terengganu

Alhamdulillah... petang ni aku lepak dan bermalam di sini... suasana tenang...mendung... xde hujan...



















Petang, aku beli ns lemak sedap depan SJK (c) dekat jln besar Paka.









Suasana pagi 8hb Nov sangat nyaman.








Tengahari aku masak nasi dan panaskan sambal bilis mem aku bekalkan....sedap woi...



Sebelah petang aku ke Lubuk Kain, Kg Shukor, Hulu Dungun.
Malam pekena mee kari..Hasdi n mem nya yg buat... aku ada bawa tomyam campur, beli di Ketengah Jaya... diaorg yg mkn... aku tak suka sangat tomyam... aku makan mee kari je laa....

















Pagi 9hb, sejuk dan nyamannya... udara segar.























Ada sarapan pagi yang disediakan oleh Hasdi...wow... sedapnya..








Lepas makan mandi² la bos...













Tenghari aku ulang semula... makan sambal bilis mem aku... pedas wey..








Minum petang dgn geng²...















Malam, sekali lagi, kali terakhir... dah habis... 








Pagi 10hb, malam tadi hanya renyai² hujannya.... jadi pagi ni agak sejuk dari biasa..























Macam biasa... Hasdi siapkan sarapan pagi... dia belanja kami makan... Alhamdulillah... moga murah rezeki beliau... amin.













Lepas sarapan... aku gerak ke Paka, ada hal dengan member... jadi aku balik awal dari Lubuk Kain... member² lain ada yang balik Sabtu @ Ahad......
Video bawah ni kepunyaan Atek.. Admin Group Borak² Santai & DIY .. aku donlod di yutiub ... pastu upload sini ... tq Atek...👍👍👍