Pages xxx

Thursday 7 March 2024

Pindah ke Terengganu

Salam...

sebelum terlupa, aku nak catat di sini pd 24 Feb 2024 secara resminya aku pindah ke Terengganu... di Kg Undang bersebelah Kg Bukit Kor...setahun dulu kami dah beli sebiji rumah di sini.... 







Masa pindah aku sibuk uruskan brg²... jadi aku langsung lupa nak ambik gambar... gambar bawah ni hasil dr anak sedara aku yg ambik...


Rumah kami di Kuantan dah kosong..


Tinggal lah kucing yg selalu aku bg makan... tak bawa balik sebab ni memang kucing yg bukan aku bela.. video ni Sham yg hantar masa dia nak renovate rumah aku.....


3,4 sebelum pindah, masa aku sibuk berkemas ... ada seorang Abang situ nk menjual kereta klasik Mazda Familia... pernah tengok dia selalu basuh kereta tu...Abg ni mmg cermat sgt jaga kereta tu dan kereta tu mmg tip top, cuma dah 3 tahun tak hidup.. akibat dari PKP dulu..kereta lama tak jalan... aku beli lah sebab memang cun kereta tu... rezeki...

















Minta tolong Adik Haffiz yg tinggal di Taman Chenderawasih hidupkan... aku belanja dia makan di Restoran Santai kat Tg Lumpur... slow² aku bawa balik Tganu... minta pomen Abg Pian tukar pam stereng di Binjai Manis dekat Manir... 





Arini 7 Mac... masuk Puspakom... Alhamdulillah LULUS cemerlang.. boleh masuk U.... haha