Pages xxx

Friday 26 April 2024

Pantai Bukit Keluang, Besut

Alhamdulillah.... pertama kali aku beraya dgn grup Oldskool Ganos...  meriah.. byk kereta rare....

























Sebelum tu aku solat Jumaat di Masjid Penarik...







Terjumpa geng lama .. Mahussin Setofa... pernah kije sekali di Dungun... Alhamdulillah... sihat je dia.... 










Selepas aku beraya di rumah sahabat aku ni di Jerteh (dia ada 2 rumah, Dungun pon ada jugak).. lepas maghrib aku n wife bergerak ke Pantai Penarik... nk bermalam di sana....
























Asalnya memang nak tidur sini... tapi angin pun slow... dalam moho aku terasa panas sangat... buka tingkap dan psg kipas pun terasa lagi bahang panas... selalu tak ada lah mcm ni... agaknya skrg ni mmg cuaca panas.... sejam berpusing²... bergolek² dlm tu... mata tak nak lelap jugak... akhirnya aku start moho... bergerak balik rumah... jam 1 lebih aku sampai rumah.... psg ekong... fuh.. sejuk giler pulak... 🤣🤣🤣... Alhamdulillah.... 🤲🤲🤲