Pages xxx

Monday 29 July 2024

Paka

Alhamdulillah... pagi ni selepas sarapan biskut kering.. aku gerak slow² ke Paka.... lepak sekejap tengah panas... kononnya keringkan bumbung... malam td hujan agak lebat di Pantai Teluk Lipat.






Gerak ke area teduh....






Sebelum maghrib aku tapau Sup ekor n ns putih... gerak n menjamu selera di area Tanjung Paka.






























Aku ronda² kat tepi pantai tanpa bra... kih kih kih..🤣🤣🤣🤣.. Malam ni tidur sini... cuaca comey... tak hujan... tapi aku suka hujan bila tidur dlm moho... beh... sejuk dan  bunyi bising hujan jatuh atas bumbung buat aku bernostalgia seorang diri.... igt ms kecik² dulu... rumah atok tak ada syiling... dan aku memang enjoy camping sorang²... bahgia... kepala tak serabut... tambah aku dah tak merokok... camping di kalangan perokok merisaukan aku.. bimbang aku akan jd PENAGIH TEGAR ROKOK semula... bila solo begini nyaman dan terasa gurih... mcm rasa rokok Surya.... hehe....