Pages xxx

Monday 5 July 2021

Ahlan wasahlan.

Assalamualaikum.. 

Bismillahirrahmanirrahim. 


Ini blog baru aku selepas aku pencen pd 01.01.2020.....blog ni aku baru buat pg ni.. Selepas subuh td... Template apa pon belum setting lg...  Nti ada ms aku setting la semula. Sesuaikan dgn tema motorhome pencen aku ni.... 


Selamat pencen utk aku.... Yeeaayyyhhhh..... (ayat copy paste) 


Sekali sekala aku blogging .. Terjumpa blogger juga pencen mcm aku... Seronok bc kisah diaorg... Aku je tak tau nk tulis apa...Aku nk berpijak di bumi nyata...  Selagi hayat masih ada...Jadi aku buat  keputusan nk buka satu blog yg berkaiatan dgn motorhome,  sbb duit simpanan aku dan tambah sikit duit gratuiti,  aku beli sebiji motorhome.. Tak ada la lawo sgt.. Mcm lori je... Tapi tetap aku suka model ni sbb partnya senang cari dan badan lori itu sudah menunjukkan kelasakannya. 








Keseronokan aku sekarang meronda dgn motorhome yg dibeli sempena aku pencen... Nk ronda² Malaya kononnya... Tp PKP pulak... Terbantut plan aku...jadi ronda² bandar Kuantan je la dulu...  Training... Hihi


InsyaAllah... Semoga motorhome ni dapat mengisi masa terluang pencen aku dan mengeratkan hubungan silaturrahim dgn kawan² /saudara mara aku.. Dapatlah ziarah mereka selagi aku sihat.. .....amin. 

Motorhome ni sampai di Kuantan pada 5 Jun 2021. Terpaksa guna towing sebab di Selangor PKPD.  Payah rasanya nak minta kebenaran dengan pihak Polis untuk aku pergi mengambilnya sendiri.