Pages xxx

Friday 2 December 2022

Jamuan Anjuran Kerajaan Perak (Anwar ke Tambun)

Alhamdulillah, bertolak jam 9.00pm dari Kuantan ke Ipoh malam tadi, sampai di Masjid Muhibbudin Shah (Jalan Hospital) jam 4.00am.





Bersungguh benor aku ke sini, semata² nak bersama² orang Tambun meraikan PM10 dari kawasan parlimen mereka. Jamuan Rakyat diadakan di Masjid Muhammad Al-Fateh, Taman Jati, Ipoh, Perak.










Sempatlah aku bersalam dengan PM10...tapi nampak tangan je la.... huhu... sedih.... 








Gambar dengan MB Perak dapat pulak...😁





Petang Jumaat, aku bertolak ke Cameron. Tidur di sana 1 malam.


























Sempat pekena KFC Snack Plate Ori.. set hidangan kegemaran aku dari muda dulu.









Tengahari Sabtu, aku perlahan² balik ke Kuantan melalui jalan Felda Sg Koyan. Singgah sekejap sini, posing sekeping....huhu








Alhamdulillah, jam 7.00pm aku selamat sampai di rumah.....