Pages xxx

Friday 3 March 2023

Dungun

Alhamdulillah, 2hb mac aku ke Dungun. Hajatnya nak bawa sahabat aku ronda² di Dungun. Kakinya bermasalah. 










Hari ini 3hb, aku bawa dia ronda di Pantai Teluk Lipat sambil sarapan pagi. Kami bersarapan di tepi pantai dalam motorhome je. Nampaklah riak diwajahnya seronok dengan kehadiran aku, maklumlah kami lama dah tak jumpa.






Sebelum aku ke rumahnya, aku ke makam bonda di Tanah Perkuburan Syed Yahya Kampung Molek, Dungun.










Petang khamis 2hb, aku parkir di Masjid An-Naim, tepi pantai Teluk Lipat.










Malamnya ada bacaan Yassin dan pulut kuning untuk jemaah malam Jumaat.









Alhamdulillah, rezeki dan berkat malam Jumaat. Kerana kekenyangan dan keberkatan pulut kuning, aku pun terlena sebelah masjid je malam tu. Tak jadi nak lepak tepi pantai...๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜