Pages xxx

Friday 7 April 2023

16 Ramadhan

Alhamdulillah, syukur pada Allah yg masih memberi aku nyawa lagi hari ini. Pagi ni aku subuh di Masjid Seberang Takir.







































Selepas subuh aku ke rumah biras aku di Kubang Panjang, ambik kunci grill rumah aku di Bukit Kor. Grill tu baru pasang, jadi salinan kunci ada pada biras aku, sebab kawan dia yang pasang grill tu.





Dapat lah aku masuk rumah aku di Bukit Kor tu...😁😁😁





Alhamdulillah, aku solat Jumaat di Masjid Kg Tasek. Sempatlah aku ziarah makam ayahanda aku yang memang dikebumikan di sini, sebab beliau berasal dari Kg Bukit Payong dan beliau meninggal di rumah kakak aku di Bukit Sawa.

Al Fatehah (dibaca) untuk abah kesayangan aku.











Aku berbuka di Pantai Kelulut dan maghrib serta tarawih di Masjid Kg Kelulut.