Pages xxx

Sunday 9 April 2023

17 Ramadhan

Alhamdulillah, aku sahur di Rantau Abang dan solat subuh di surau Kuala Abang.

Rehat sekejap di Pantai Seberang Pintasan.











Lepas itu aku ke Tanah Perkuburan Islam Syed Yahya, ziarah makam bonda. Posing atas jambatan Kuala Dungun seminit.

















Lepas Solat Jumaat semalam, aku ke makam Ayahanda di Masjid Kg Tasek, Kuala Terengganu. Hari ini ke makam bonda pulak. Al Fatehah.














Selepas itu aku ke Pantai Teluk Lipat, hajatnya nak berbuka di Masjid Tengku Intan Zaharah, Dungun, tapi hati dah rindu 😍😍😍 sangat pada family yg ditinggalkan selama 2 minggu, aku tergesa² balik Kuantan. Malamnya aku bertarawih di Masjid Chenderawasih. Moreh dengan mem dan anakanda bongsu.





Ronda² Tarawih 3.0 melabuh tirainya. Moga panjang umur, tahun depan boleh ronda lagi...aamin.