Pages xxx

Monday 25 September 2023

Ke IJN, Kuala Lumpur.

Alhamdulillah... selepas camping di Pantai Cempaka, Kuantan... aku gerak ke KL pg semalam... singgah sarapan di Maran..








Sesampai di KL, terus aku ke Amcorp Mall di PJ... cuci mata dgn jualan barang antik..








Selepas penat mencuci mata di sini... aku ke padang di PJ.. tak tau nama padang tu...🤣🤣🤣... tujuannya nak tidur... mengantuk... Aku gugel je gambar kat situ sbb aku terlupa nak ambik gambar.. letih sgt...













Lepas solat jamaq maghrib dan Isyak... kami dinner di warung dekat dgn PJ Hilton.... kemudian kami ke Downtown di Cheras dekat Bandar Tun Razak.... selepas minum.. kami gerak ke Istana Budaya... tak ada apa sgt di downtown tu....

Malam tadi, aku tidur di depan Istana Budaya.. berhampiran Tasik Titiwangsa... jadi pagi ni kami (aku n mem) beli sarapan dan makan dalam motorhome di tepi tasik....