Pages xxx

Wednesday 13 September 2023

Pantai Penunjuk, Kemaman dan Lubuk Kain, Hulu Dungun.

Alhamdulillah... singgah rehat sini kejap...













Roti, sardin dan air teh halia utk makan tghari....kongsi dgn kucing gelandangan kat tepi pantai...🤣.. kenyang jugak...







Selepas rehat² di Pantai Penunjuk...aku gerak ke Lubuk Kain, Hulu Dungun..di Kampung Shukor.










Sempat aku berendam dalam sungai...sejuk giler... segar kejap...










Member aku, Atek dah pasang "kemah"... malam ni dia tidur guna katil medan je...





Lepas maghrib aku masak telur dadar stail daging burger..campur dgn bawang....fuhhh... 🤣🤣🤣...











Ok geng, dah kenyang pulak perut aku... terasa nak tidur la... Solat Maghrib dan Isyak tadi aku dan Jamak Takdim.... slow² nk tidur geng...





14 September...

Alhamdulillah.. sarapan pagi ni beli je...ns lemak...sedap... pandai org kg ni masak sambal bilis... jam 9.30 aku masak ns..guna 12v rice cooker... biasa 40 minit br ns masak..









Telur dadar dan ikan bilis goreng je lauk tghari ni... jadi la.. mengisi perut yg lapar....





Mandi jap...baju dan seluar semalam...dlm 3 hari ni ... ini lah uniform utk mandi sungai....





Tadi nasi dah masak... skrg goreng telur dan ikan bilis pulak.... lama tak makan macam ni.... sedap wey.... igt masa bujang² dulu.... Bismillah...








Geng aku Atek sibuk pasang khemah baru...brand dato' Vidalido...best la dia, dapat tidur ngan Vida...🤣🤣🤣








Petang ni, aku paksa badan aku keluarkan toksik. Kayuh bang kayuh.. kalau penat pulas je trottle tu...basikal ni jln sendiri...hehe...








Puas ronda², member offer mkn Durian Daun, pertama kali aku mkn spesies ni... aku mkn seulas je...tak sedap sgt mungkin sebab tak pernah min... ada la rasa durian tu...cuma lain sikit la....










15 September...
Jam 5 pagi mata aku dah terkebil² celik tak nk tidur .... aku bangun masak air dan rebus telur... perut dah nyanyi lagu keroncong agaknya, tu yg terkebil² ....