Pages xxx

Saturday 28 October 2023

Kuala Terengganu

Alhamdulillah.... hari ni 27hb Okt 2023, sahabat aku (Muhammad Hassan Tan) sekeluarga dari Alor Setar Kedah datang meronda ke Kuala Terengganu .... Petang Jumaat kami ronda² di Drawbridge..





Sebelum ke Drawbridge, lepas solat Jumaat, sahabat aku mengajak aku ke rumah sahabat lamanya untuk makan tengahari..









Sedap lauknya....sup tulang dan 2 ekor ikan 3 rasa....best... selepas kami ke Masjid Kristal, Payang Walk dan Drawbridge....

Sebelum Maghrib aku bawa mereka ke rumah aku di Bukit Kor, Marang untuk makan malam...oleh kerana sibuk melayan tetamu, aku terlupa nak ambik gambor.... aduh sedihnya...tak ada la kenangan diaorng datang ke rumah aku....huhu.. jam 9 malam aku hantar dia orang ke home stay menghala ke Gong Badak.... ada la sekeping gambar ni yang diambil anak sahabat aku..... kenangan ni...