Pages xxx

Friday 20 October 2023

Lubuk Kain (19 - 21hb Okt 2023)

Alhamdulillah..petang 19hb aku sampai sini....hujan tengah lebat masa tu... kawan² dah siap pasang khemah masa tu... 












Malam pun cuaca cun..tak hujan.



















Biasalah...jam 9 lebih aku dah selamat ke alam mimpi...hehe

20hb - pagi.


















Alhamdulillah..ada rezeki pagi ni.. di jamu sahabat yg datang ...






sebelah malamnya, ada pulak yg masak nasi kerabu... aku memang tak suka nasi kerabu atas sebab² terlalu peribadi...jadi aku ambik air sunquick dan sedikit daging untuk makan... ambik hati tuan rumah.

















21hb - pagi


















































Lebih kurang jam 10 pagi.. aku bergerak balik ke Kuantan kerana esok ada majlis konvokesyen anak lelaki aku di UMP Gambang.... sahabat yg lain ada balik petang dan ada yg tidur 1 malam lagi....